Engasjert og tillitsfull Office Manager søkes til Kirkestuen AS

Er du en strukturert og engasjert person som trives med å ha mange baller i luften? Vi ser etter deg som liker å ha oversikt, holde ting i gang og som får energi av å bidra til at alt flyter sømløst i hverdagen. Du vil være med å lede, videreutvikle og styrke administrasjon, økonomi og kontordrift i Kirkestuen AS, en del av AF Håndverk.

Hos oss vil du få en sentral rolle i den daglige driften, tett på både ansatte og ledelse. Du vil være bindeleddet mellom kontoret og produksjonen, og sørge for at systemer, rutiner og mennesker spiller på lag.

Dine sentrale arbeidsoppgaver vil være:

Økonomisk administrasjon: Fakturere og attestere, følge opp månedlig og kvartalsvis rapportering i tett samarbeid med ledelsen.

Personal og kultur: Onboarding av nye medarbeidere og følge opp personal og sykefravær. Du blir en viktig kulturbygger som bidrar til et inkluderende, trygt og positivt arbeidsmiljø der folk trives og presterer sammen.

Drift og fasiliteter: Daglig drift og optimalisere kontorrutiner.

Forretningsstøtte: Ansvar for biler, forsikringer og telefoner, og for å bestille arbeidstøy og annet nødvendig utstyr. Støtte ledelsen med varierte administrative oppgaver.

Struktur og forbedring: Videreutvikle rutiner, malarkiv og prosesser; bidra til kontinuerlig forbedringsarbeid.

Kompetansebygging: Planlegge og koordinere intern opplæring og kursing.

 

Kvalifikasjoner vi ser etter:

  • Minimum 5 års erfaring med kontorledelse/administrasjons- og økonomiarbeid eller lignende operative roller fra større virksomheter
  • God økonomi- og regnskapsforståelse (fakturering, grunnleggende rapportering/budsjettoppfølging)
  • Du trives med å være en tydelig, tilgjengelig og støttende kulturbygger
  • Gode IT-ferdigheter og solid erfaring med MS Office-pakken er en stor fordel

 

Dette får du hos oss

  • En sentral nøkkelrolle med stor påvirkning på effektivitet, kvalitet og trivsel.
  • Mulighet til å forme og forbedre prosesser i et miljø med korte beslutningsveier.
  • Faglig utvikling innen administrativ drift, økonomistyring og organisasjonsarbeid.
  • Engasjerte kolleger og et arbeidsmiljø preget av samarbeid, humor og tillit.

 

Personlige egenskaper:

Vi ser etter deg som er serviceinnstilt, nøyaktig og strukturert. Du tar eierskap til dine ansvarsområder med positivitet og engasjement, og du støtter alltid kollegaene dine. Du er en proaktiv pådriver for at ting blir gjort, og med høy kvalitet. Du samarbeider godt med andre og bygger sterke relasjoner både internt og eksternt.

Rollen krever at du ser helheten, men også har øye for detaljer, og at du bygger gode relasjoner på tvers av funksjoner. Du har en god dose energi og pågangsmot, og du er flink til å formidle kunnskap og ønsker å bidra som en god ambassadør for den sterke kulturen vi er så stolte av i Kirkestuen AS.